Covid-19

Grundet den aktuelle situation med COVID-19 er hele virksomheden er under stor belastning og vi beder dig læse nedenstående viktige information.


Vi vil gerne starte med, at takke dig for at have handlet på gorillasports.dk. Vi værdsætter det meget og arbejder derfor hele tiden på at yde den bedst mulige service. 

Den aktuelle situation og omstændighederne omkring COVID-19 har medført hjemme isolation og lukkede træningscentre. Dette har skabt en øget efterspørgsel på træningsudstyr til hjemmet. Af denne grund er vi under et stort pres, da vi modtager mange flere ordre end vi er vant til, og end vores kapacitet er gearet til. Dette skyldes, at vores lager ikke alene levere varer til Danmark, men i alt 20 lande - og efterspørgslen er øget markant fra samtlige lande. 
Derfor beder vi om din forståelse og din tålmodighed, både når det kommer til leveringstid og vores svartid - da en stor del  af jeres spørgsmål kræver, at vi får kontakt til vores hovedkontor, der ligesom os arbejder på højtryk. 

Gorilla Sports organisation har ansat ekstra hænder i denne tid, for at håndtere den øget efterspørgsel på bedst mulige måde. Med desværre kan vi ikke undgå, at situatuionen påvirker serviceniveauet, ordrehåndtering og leveringstiden som desværre er længere end normalt. Vi beder om din forståelse og ønsker at du skal vide at vi gør vores bedste. 

For dig som kunde betyder dette følgende 
At der er risiko for, at din ordrebekræftelse og leveringsbekræftelse ender i uønsket post. Vi håber derfor, at du vil tjekke der, inden du henvender dig til vores kundeservice med eventuelle spørgsmål.  
Vi vil gerne bede dig om, at læse din ordre- og leveringsbekræftelse igennem og henvende dig hvis du oplever fejl eller mangler. 

Store dele af vores lager er udsolgt netop nu og vi afventer en stor levering i slutnigen af juli (29/7). Her vil vi få fyldt op i størstedelen af vores sortiment, men desværre ikke alle varer. Vi håber at din vare bliver leveret til vores lager på dette tidspunkt - men vi kan desværre ikke garantere noget. 

Leveringstiden er påvirket - og umiddelbart er vi informeret om, at det tager mellem seks og ti arbejdsdage, at få din ordre frem. Derfor beder vi om din forståelse i forbindelse med at: 

  • Det kommer til at tage  tid før vi er klar til at afsende din ordre, og du modtager din leveringsbekræftelse. 
  • Det kommer til at tage tid før du kan se din pakke/pakker rør på sig. 
  • Det kommer desværre til at tage længere tid før du modtager din ordre.
  • Det ikke er muligt for os, at angive en præcis dato for hvornår din ordre bliver leveret. 

Det vil tilmed være sådan, at bestiller du større produkter, som samlet set vejer mere end 30 kg, så som en træningsbænk eller et vægtstativ, så vil ordren blive leveret i flere pakker, med op til flere trackingnumre.
Vi beder dig derfor, på bedste vis, at holde styr på samtlige trackingnumre, og huske på, at fragtfirmaerne (Postnord) også er under øget pres. Der kan derfor godt forekomme  forskydninger i leveringen, så du ikke modtager hele din ordre samme dag. Da dette desværre sker ofte i denne tid beder vi om din tålmodighed, og at du gerne venter et par dage, og tjek om du har modtaget alle pakkerne (trackingnumre) inden du kontakter os om mangelfuld levering. 

Det er også muligt, at du modtager mail med leveringsbekræftelse og trackingnumre selvom disse endnu ikke er aktive, og dermed ikke er sendt afsted fra vores lager endnu. Det kan skyldes, at transportfirmaet kræver ekstra tid til at indlæse/scanne dine pakker i eget system, og det er først her at trackingnummeret aktiveres. Når dette er gjort, vil dit trackingnummer være aktivt og du vil kunne spore din pakke. 

Med alt dette sagt, så håber vi på din forståelse, og håber at du vil vente en dag eller to med at kontakte os med spørgsmål til din ordre. 

Vores kundeservice arbejder på at hjælpe dig på bedst mulige vis og bestræber sig på at opretholde vores svartid på 24 timer - men det kan desværre være en udfordring i disse tider. Vi forstår, at det kan være frustrerende og at du ønsker svar omgående, men situationen er desværre som den er, og vi kan kun gøre vores bedste. Vi håber som sagt på forståelse, samarbejde og tålmodighed fra dig og alle vores andre trænings hungrende kunder. 

Hvis det sker, at du ikke har modtaget svar fra os indenfor 3 hverdage, så beder vi dig sende din mail igen. 

Da vi modtager et stort antal mails dagligt, er vi nødsaget til at fremsende denne information. Vores forhåbning hermed er, at opnå din forståelse og at du måske vil afvente en ekstra dag med at fremsende dit spørgsmål. 

Til slut vil vi gerne vise vores taknemmelighed for, at du valgte at handle på gorillasports.dk og takke dig for din forståelse, dit samarbejde og din tålmodighed. 

Pas godt på jer selv - og hinanden. 

Mvh
Gorilla Sports